Reading Pane shows error message in red

Description

Reading pane show red error message after opening an email, then will not reset on reading subsequent emails

To Reproduce…

Steps to reproduce the behavior:

1.Open error report from our LISTSERV box
Reading pane background turns red and displays:

SyntaxError: Invalid regular expression: /**********Pleasegotohttp://www.coe.uky.edu/lists/kylists.phpf=orsubscribingorunsubscribingfromCKMHS-STA**********
–==REDACTED ==–
RegExp too big
at String.search ()
at Object.unwrappedSignatureDetector [as default] (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/src/services/unwrapped-signature-detector.ts:46:58)
at QuotedHTMLTransformer._findQuoteElements (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/src/services/quoted-html-transformer.ts:218:63)
at QuotedHTMLTransformer.hasQuotedHTML (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/src/services/quoted-html-transformer.ts:28:17)
at ConditionalQuotedTextControl.render (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/internal_packages/message-list/lib/message-item-body.tsx:33:32)
at ah (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:163:192)
at $g (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:162:264)
at eh (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:171:13)
at ai (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:202:255)
at bi (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:203:271)
at Fi (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:218:174)
at Gi (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:217:174)
at ii (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:214:252)
at xg (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:212:94)
at Object.enqueueSetState (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:133:223)
at MessageList.Component.setState (/usr/share/mailspring/resources/app.asar/node_modules/react/cjs/react.development.js:373:16)
at _MessageStore.MessageList._onChange (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/internal_packages/message-list/lib/message-list.tsx:330:10)
at EventEmitter.eventHandler (file:///tmp/nylas-build/electron-packager/linux-x64/mailspring-linux-x64/resources/app/src/global/mailspring-store.ts:119:23)
at EventEmitter.emit (events.js:215:7)
at EventEmitter.emit (domain.js:476:20)

Expected Behavior

I thought I should see the message body in the reading pane.

Screenshots

Setup

  • OS and Version: Slackware Linux -Current (14.2+)
    • Installation Method: used .SlackBuild to repackage mailspring-1.9.1-amd64.deb
  • Mailspring Version: 1.9.1-30ef802f

Additional Context

This seems to be an issue with automagic signature detection