Viewing pain red destructable non-iterable instance

Description

Viewing pane unusable with the following error message in red for all email accounts.

TypeError: Invalid attempt to destructure non-iterable instance
    at ../src/utils/key-utils.js:67:1
    at Document.getActiveMarksAtRange (../src/interfaces/element.js:289:52)
    at Value.get$$1 (../src/models/value.js:369:25)
    at FloatingEmojiPicker (file:///C:/Users/appveyor/AppData/Local/Temp/1/nylas-build/electron-packager/win32-x64/Mailspring-win32-x64/resources/app/src/components/composer-editor/emoji-plugins.tsx:70:23)
    at Yg (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:156:274)
    at eh (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:170:437)
    at ai (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:202:255)
    at bi (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:203:271)
    at Fi (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asar\node_modules\react-dom\cjs\react-dom.production.min.js:218:174)
    at Gi (C:\Users\green\AppData\Local\Mailspring\app-1.10.7\resources\app.asa

To Reproduce…

Exit mailspring
Open mailspring
viewing pane displays message.

Steps to reproduce the behavior:

Expected Behavior

Screenshots

Setup

  • OS and Version:
    windows 11

    • Installation Method:

installer

  • Mailspring Version:
    is grayed out can’t copy paste (can you change that?)
    1.10-75008ecc3

Additional Context